Groepslessen

H.I.I.T.

Is een hoog intensieve intervaltraining die je lichaam steeds opnieuw uitdaagt en zorgt voor een enorme stijging van je metabolisme. Is nuttig voor mensen met een middelmatig tot gevorderd niveau.

Pilates

Is een relaxatie- & strechtechniek, met oefeningen die zijn opgebouwd uit gecontroleerde bewegingen en gecoördineerde ademhaling. Pilates brengt je snel in vorm en geeft je een flexibel,afgetraind lichaam. Als je dacht dat dit saaie sportschooloefeningen gingen zijn, heb je het mis!! Dit is een snelle, effectieve discipline.

Body-Pump

Is een groepsfitnessprogramma die je hele lichaam versterkt. Deze les van 60 minuten daagt al je belangrijke spiergroepen uit met behulp van de beste krachtoefeningen. Fantastische muziek en jouw eigen gewichtkeuze inspireren je om de resultaten te behalen waar je naar streeft – en snel!

Piloxing

Is een High-energie fitness workout waarbij snelheid, flexibiliteit spieropbouw allemaal aan bod komen. De pilates,boks en dansoefeningen volgen elkaar in hoog tempo op. Het is dus een typische workout waar je zowel aan je uithoudingsvermogen wekt als aan spieropbouw. Wilt U graag calorieën verbranden op een leuke en plezierige manier? Dan is piloxing zeker en vast iets voor u.

Zumba

Een Latin dance workout om het gelukzalige zomer gevoel te behouden, het uur vliegt voorbij.

Body-Gym/Sculpting/BBB

Is een ideale instaples! Body Gym legt het accent op het verbeteren van het uithoudingsvermogen en het plaatselijk verstevigen van het ganse lichaam (o.m. buik en rug,taille,benen,billen en armen). We gebruiken divers materiaal zoals step,ballen,elastieken,gewichtjes,…

Core Training

+-40 minuten durende training; oefeningen voor schuine en rechte buikspieren, lage rugspieren, en stretching gericht op het verbeteren en onderhouden van een goede core-stabiliteit.