Groepslessen

Het is niet gemakkelijk om jezelf op te laden om te gaan sporten. Voor of na een zware werkdag je naar de gym begeven om je workout af te werken is niet altijd evident. Plan daarom je trainingen in op vaste tijdstippen en je hebt meteen iets om naar uit te kijken.

In De Dam heb je veel keuze naar vershillende groepslessen. Onze professioneel opgeleide instructeurs weten hoe ze jou het beste uit de les kunnen laten halen.

Klik hieronder wat jou het meest aanspreekt en kom meer te weten over onze verschillende lessen.

MaDiWoDo Vr Zo
9:00Hatha Yoga
10:00Core-training Core-training Combi-Spinning
AEROBIC 3FF3CT
11:00 HIGH 3FF3CT
18:30Hatha Yoga
19:00Spinning
19:30SpinningCombi-SpinningSpinningBody Pump
ZumbaBody GymHIGH 3FF3CT
20:00Yoga for beginnersCombi-Spinning
20:30SpinningSpinningCombi-SpinningAEROBIC 3FF3CT
Body GymPilatesZumba

Pilates

Is een relaxatie- & strechtechniek, met oefeningen die zijn opgebouwd uit gecontroleerde bewegingen en gecoördineerde ademhaling. Pilates brengt je snel in vorm en geeft je een flexibel,afgetraind lichaam. Als je dacht dat dit saaie sportschooloefeningen gingen zijn, heb je het mis!! Dit is een snelle, effectieve discipline.

Body-Pump

Is een groepsfitnessprogramma die je hele lichaam versterkt. Deze les van 60 minuten daagt al je belangrijke spiergroepen uit met behulp van de beste krachtoefeningen. Fantastische muziek en jouw eigen gewichtkeuze inspireren je om de resultaten te behalen waar je naar streeft – en snel!

Zumba

Een Latin dance workout om het gelukzalige zomer gevoel te behouden, het uur vliegt voorbij.

Body-Gym

Is een ideale instaples! Body Gym legt het accent op het verbeteren van het uithoudingsvermogen en het plaatselijk verstevigen van het ganse lichaam (o.m. buik en rug,taille,benen,billen en armen). We gebruiken divers materiaal zoals step, ballen, elastieken, gewichtjes,…

Core Training

+-40 minuten durende training; oefeningen voor schuine en rechte buikspieren, lage rugspieren, en stretching gericht op het verbeteren en onderhouden van een goede core-stabiliteit.

Spinning

Na een warming up voeren we het tempo op. Langzaam wordt de weerstand groter en schuif je wat meer naar achter op het zadel om meer kracht te kunnen zetten. Na 50 minuten ga je de finishlijn over en mogen de handen in de lucht. Je hebt gewonnen van jezelf en dat is vaak het moeilijkst.

Yoga

Iedere les is anders. we werken rond specifieke aandachtspunten, zoals heupopeners, flankstretches, backbends… Vinyasa yoga is ideaal voor mensen die op zoek zijn om hun conditie en spieren te verbeteren.
Hatha yoga les (Yogamarit) is een combinatie van inspanning naar je eigen kunnen, ontspanning en rust tussen de oefeningen door. Prestatiedrang is hier echter niet op zijn plaats. Wil je een yoga voor beginners les volgen? Dat kan ook!